perjantai 20. lokakuuta 2017

Tasan kolme viikkoa

Tasan kolme viikkoa siihen, että lähden kuudeksi viikoksi Maltalle työharjoitteluun. Olen koko ajan ajatellut, että sehän on vasta Marraskuussa.. Olen yrittänyt kirjoittaa jonkinnäköistä listaa mitä tarvitsisin mukaan, koska en ole aikohin ollut kahta viikkoa pidempään poissa kotoa. Täytyy ajatella kokonaisuutta ja sitä, että siellä on kuitenkin mahdollisuus pyykätä ja ehkä ostaa shamppootakin lisää. Tällä hetkellä listassa lukee kaiken perus juttujen kuten vaatteiden ja hammasharjan lisäksi hapankorppuja, joulukalenteri ja GLÖGIÄ. Enköhän mä näillä pääse jo pitkälle.
Mun jännitys laski vähän, kun kuulin että Lahden opistolta lähtee joku muukin lähes samaan aikaan Maltalle harjoitteluun, tiesin vaan, että se on Minttu Lahdesta ja ajattelin heti laittaa hänelle viestiä. Ollaan nyt oltu jonkin verran yhteyksissä Facebookin kautta ja sovittiin, että kirjoitetaan yhdessä tätä blogia. Eli periaatteessa ei Mintun kanssa tunneta ja meillä on ensitreffit Maltalla, mutta uskon että tullaan viettämään aikaa yhdessä ja tullaan varmasti loistavasti juttuun. Blogistakin tulee mielenkiintoisempi, kun toinen on erikoistumassa päihdetyöhön ja toinen lapsiin ja nuoriin.
En jaksa sen kummemmin nyt ressailla, jos jotain unohtuu niin joku saa lähettää postissa. Nyt olen lähinnä ajatellut vähän kerrata englanninkielen sanastoa lastenhoitoon liittyen, joka tarkoittaa, että katson Netflixistä Modernia perhettä englanninkielen teksteillä ja lueskelen koulusta saamiani materiaaleja.

<3: J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti